Pages by Belinda

Kategori: RESOR

Fler bilder från resan✨

Några fler bilder från resan! Längtar redan tillbaks till värmen... Men har även saker att se fram emot här hemma i Sverige! Är riktigt glad över att jag inte har haft någon feber idag och är mycket piggare, vilket betyder att vi kan åka till Ullared imorgon! Ska bli så skönt att få spendera tid med bara mamma! ❤️ Och riktigt kul att bränna pengar som man har gått och hållt på länge nu😏

Inlägg om vad jag köper i Ullared kommer sen!

Glömde att lägga upp bilder på hotellrummet! Såhär såg det iaf ut👇🏽

Beachclub

Lite bilder från idag när vi var på en beachclub. Mysig takterass med fin utsikt över hela stranden. Dem serverade sjukt goda drinkar och mat! Beställde en kycklingburgare med mozzarella och avokado och guud va gott det var.
Nu ska vi duscha och göra oss lite fräscha innan vi går ut och äter tapas!

Middag innan utgång💋

Alltså den här maten! Så sjukt god. Om ni åker till magaluf så besök la bodega! Älskar restauranger som inte vräker på med massa mat. Detta var perfekt innan utgång!

Night out in Magaluf

Inatt hade jag en av dem roligaste utekvällarna jag någonsin haft. Sköna människor, bra musik, värme, goda drinkar och ett riktigt jävla drag. Tack till dessa fina och underbara tjejer!

Kom hem vid 6 på morgonen och somnade 7. Självklart vaknar man ändå vid 9 utan att kunna somna om... Så man är lite se idag. Men konstigt nog så är jag inte speciellt trött. Det är som att man får så mycket extra energi av att vara här så att man inte behöver sova så mycket, haha.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Joa sover nu så jag passade på att blogga. Ikväll ska vi ut och äta nått gott och avsluta kvällen med att spendera nån timme nere vid spa't.

Skön dag på hotellet

Idag har vi haft en riktigt skön dag! Bara tagit det lugnt på hotellet, solat väldigt mycket och varit nere vid relaxen.

På kvällen lagade vi tacos på hotellrummet som vi åt ute på balkongen. Är så skönt att bara ta det lugnt och slappna av.

Man behöver sådana dagar ibland. Men imorgon blir det utgång i Magaluf! Hoppas ni har det bra därhemma också!

Första dagen i Magaluf!

Nej vi har inte dött! Har bara inte hunnit eller orkat blogga. Flygresan gick bra men vi är väldigt trötta! Har bara sovit 1 timme inatt och har hållit mig vaken hela dagen idag! Så nu var det riktigt skönt att lägga sig i sängen på hotellet. Vi blev glatt överraskade när vi kom hit! Mycket finare hotellrum än vad bilderna hade visat och jättebra vuxenpool med sköna solsängar! Känns lyxigt att bo här haha! Helt klart värt pengarna. Vi kom fram till hotellet vid 10 på morgonen, så då va man lagom seg... Men vi gick och köpte lite frukost och solade vid poolen tills Sara och Anna kom och mötte oss. Vi fortsatte sedan dagen vid Magalufs fina strand och avslutade med en god middag på La bodega!

At the AirPort

Nu sitter vi äntligen på flygplatsen! Vi fick reda på att vårt flyg hade blivit försenat med flera timmar... Istället för att åka igår vid 17:50 så åker vi istället idag 04:55.
Tråkigt, men så kan det gå. Men nu är vi iaf här, trötta men supertaggade!

Resa bokad till Magaluf!!!

Nu jävlar har vi bokat resa till Magaluf! Ska bli så himla skönt att komma iväg i en vecka och bara leva livet. Kommer bli så jäkla kul! Vi åker nästa Söndag så det är alltså bara 1 vecka kvar! Att jag och Joa ska flyga helt själva är en annans sak... haha, fyfan får se hur det går. Sveriges klantigaste brudar med sämst lokalsinne... Slutar väll med att vi tappar bort både passen och varandra, haha. Men när vi väl är där så kommer vi att kunna möta upp Anna och Sara som ska vara där i 1 månad för att gå på en bartenderutbildning., så helt ensamma är vi inte!

Det tog lite tid innan vi bestämde oss för att boka detta hotell. Eftersom att vi typ bara kunde åka nu i slutet av augusti och vi var ute sent med att boka så fanns det inte mycket kvar att välja på som såg vettigt ut. Men det fick bli detta hotell tillslut. Fyrstjärnigt och ligger precis vid havet och nära till centrum! Helt klart värt pengarna!